+420 731 103 817 (Po-Pá 9:00-15:00)

Chci DataPlus

Server-side tagging: Přesná data pro váš e-shop

Neztrácejte klíčová data, tržby ani své zákazníky. DataPlus přináší nejnovější technologii server-side tagging server-side tagging = měření dat probíhá jak na serveru, tak na webu; server-side tracking = měření probíhá pouze na serveru Rozumím , díky které změříte až 99 % svých dat a získáte informace o úspěšnosti jednotlivých reklamních kanálů.
Nespoléhejte jen na svou intuici, rozhodujte se na základě kompletních dat.

Zjistěte, o kolik dat přicházíte Chci DataPlus

Klienti, kterým DataPlus pomáhá vydělávat více

Pema_logo
Chyť_a_pusť_logo
Potten_Panen_logo
Bulldog_logo
Majya_logo

Bez dat vám klesá výkon

Pokud chybí data, objevují se nepřesné údaje v analytických nástrojích, což může vést k chybným rozhodnutím při alokaci rozpočtu. Kromě toho se snižuje i samotná efektivita reklam, protože nefunguje strojové učení a klesá výkon algoritmů. S nižší efektivitou reklam padají i tržby.

Zjistěte, o kolik dat přicházíte

Se server-side tagging máte prostor k růstu

DataPlus nabízí komplexní řešení sběru dat. Umožní vám lépe se rozhodnout, jak naložit s finančními zdroji, a dodá potřebná data do analytických i reklamních systémů. Zrychlí fázi učení vašich reklamních kampaní, tím zvýší jejich efektivitu a potenciální růst tržeb. Rozhodněte se pro DataPlus ještě dnes a získejte náskok před svou konkurencí.

Chci DataPlus

Výkonnější sběr dat

DataPlus je cenově dostupná technologie server-side tagging s implementací do 24 hodin a spolehlivou podporou. Spolupracuje přímo s prohlížečem a data serveru pouze posílá k transformaci. Získaná data pak bezpečně posílá do vašich reklamních systémů, kde slouží k efektivnějšímu nastavení reklam.

logo Google Analytics 4 logo Meta logo Google Ads

Případová studie Potten & Pannen –
ze 30 % na 99 % tržeb s DataPlus

Český prodejce kuchyňského vybavení přicházel kvůli adblockerům a cookie lištám o velkou část cenných dat o návštěvnících e-shopu.
V Google Analytics 4 viděl jen 30 % dat, což se negativně propsalo do výkonnosti reklam. Po implementaci server-side tagging DataPlus došlo k prudkému zlepšení:

99 % zachycených dat o zákaznických konverzích

o 80 % více tržeb v Google Analytics 4 během Black Friday

Také chci lépe měřit data Přečtu si celou studii

Rychlá a jednoduchá integrace napříč platformami

DataPlus lze implementovat do jakékoliv webové nebo e-shopové platformy během 2 dnů. Přímá napojení jsou řešena přímo na straně poskytovatele e-shopové platformy (aktuálně Upgates), ostatní integraci vyřeší naši specialisté. Poradíme si i s projekty na míru. Implementace do druhého dne je pouze pro známé e-shopové/webové platformy. Projekty na míru, kde je vyžadována spolupráce s programátory může implementaci protáhnout. Rozumím

S DataPlus máte záruku bezpečí

  • Prověřeno specialisty z eLegal DataPlus je 100 % bezpečné řešení. Prověřeno specialisty z eLegal
    logo eLegal Rozumím
  • V souladu s GDPR
  • Data se nikde neukládají
  • Data se zašifrují a anonymizují

Spočítejte si, o kolik dat teď přicházíte

Server-side tagging vám poskytne až o 40 % více dat v Google Analytics 4.
Ty vám násobí tržby.

Modelový příklad:

  • V administraci e-shopu máte tržby za 1 400 000 Kč. V systémech ale nevyužíváte jejich plný datový potenciál.
  • Vaše měsíční tržby v Google Analytics 4 bez implementace DataPlus jsou 1 000 000 Kč.
  • Po implementaci DataPlus se vaše tržby v Google Analytics 4 zvednou až o 40 %. Zaznamenané tržby v systémech = data pro funkčnost reklamních kampaní. Rozumím
  • Čím více klíčových dat máte k dispozici, tím větší potenciál k růstu má i váš byznys.

Zjistěte, jak můžou DataPlus pomoci vašemu byznysu.

Vyplňte svůj e-mail a náš specialista se vám do 2 pracovních dnů ozve.

Odesláním udělujete souhlas se zpracováním údajů. Nebojte se, k ničemu se nezavazujete – a vaše údaje jsou u nás samozřejmě v bezpečí.

Za DataPlus dáme ruku do ohně

[1]

Rychlá a jednoduchá implementace

Pokud jde o měření dat, není čas ztrácet čas. Proto vám DataPlus implementujeme do dvou dnů. Zabere to pouze jeden řádek kódu. Implementace do druhého dne je pouze pro veřejně dostupné platformy. Pokud je třeba programátor, může se implementace protáhnout. Rozumím

[2]

Data jsou v bezpečí

Veškerá získaná data přecházejí přes námi zabezpečený server, kde jsou dobře chráněná. Strachovat se nemusíte vy ani vaši zákazníci.

[3]

Máme spolehlivou podporu

Nenecháme vás v tom. Naše podpora je k dispozici denně od 9 do 15 a mluví česky, slovensky, anglicky i polsky.

[4]

Data dostaneme, kam je potřeba

Abyste získaná data mohli hned využít, DataPlus propojíme s vašimi reklamními a analytickými nástroji od společností Google a Meta.

[5]

Systém průběžně aktualizujeme

S DataPlus nemusíte sledovat legislativní změny týkající se měření dat. O všechno se staráme my a systém podle potřeby aktualizujeme.

[6]

Vyvinuto našimi specialisty

Systém založený na technologii server-side tagging jsme v Advisio sami vyvíjeli.

Chci DataPlus

Server-side tagging potřebujete, pokud jste:

[1]

Majitel e-shopu

Díky dostatku kvalitních dat lépe poznáte své zákazníky a nastavíte funkční marketingové i byznysové strategie, které zvýší vaše tržby.

[2]

Marketingový manažer nebo agentura

Je pro vás vyhodnocování a nastavování remarketingových reklam denním chlebem? DataPlus bude vydělávat vám i vašim klientům.

[3]

Webový nebo datový analytik

Analýzy se bez dat dělají jen velmi špatně. Pokud je ke své práci potřebujete i vy, DataPlus se vám bude zaručeně hodit.

Chci DataPlus Zatím zkusím bezplatnou konzultaci

Kolik stojí DataPlus

Menší e-shopy/weby do 150 000 událostí měsíčně

od 800 Kč/měsíc

Střední e-shopy/weby 150 000 až 300 000 událostí měsíčně

od 1 500 Kč/měsíc

Velké e-shopy/weby nad 300 000 událostí měsíčně

od 3 000 Kč/měsíc


Chci DataPlus

Mohlo by vás zajímat

Kolik mě bude DataPlus stát?

Cena je vždy individuální, záleží na objemu vašich dat. Cenové rozpětí je přibližně jeden až tři tisíce korun měsíčně.

Dodržuje služba DataPlus všechny zásady GDPR a nová pravidla související s omezováním cookies?

Základem DataPlus je to, že získaná data nepáruje ke konkrétním uživatelům. Z hlediska nové legislativy se tedy není čeho bát, všechny zákonné podmínky jsou v DataPlus splněny a dodrženy. Více informací je uvedeno níže v sekci „Právní FAQ“, na kterou odpovídají specialisté z advokátní kanceláře eLegal.

Je DataPlus řešením primárně na konec cookies 3. stran?

DataPlus samotné není řešením na všechny následky konce cookies 3. stran, pomůže ale vyřešit nedostatek dat o konverzích, která vlivem změn mohou na vašich reklamních účtech ubývat.

V Google Analytics 4 [GA4] například pomůže s rozdělením segmentů uživatelů na základě společných ukazatelů. Sklik zase využívá pro své měření primárně cookies třetích stran. Díky DataPlus, ale i bez nich, v GA4 konverze z Sklik uvidíte.

Je možné nasadit DataPlus skrze Google Tag Manager [GTM]?

Možné to je, my se ale přikláníme k nasazení DataPlus přímo na web. Pokud totiž Adblock zablokuje všechny požadavky Google systémů, což se s koncem cookies 3. stran stává stále častější a pravděpodobnější, omezí i GTM. A tedy i DataPlus.

Jak složité je nasazení DataPlus na e-shop?

Nasazení je bezproblémové a rychlé, zabere pouze jeden řádek kódu. DataPlus je kompatibilní s většinou systémů – jako je Upgates, Shoptet, Shopify a mnoho dalších, bežně dostupných platforem. Podporuje i vaše vlastní řešení. Nepotřebujete k ruce ani programátora, máte-li možnost vkládat JavaScript přímo do administrace e-shopu. Pozor si dejte jen na správné nastavení u platební brány, kde se určuje, zda bude informace odeslána před, nebo po platbě.

Celou implementaci můžeme zařídit my. Dohodneme se na potřebných krocích a vysvětlíme vám, kam a proč potřebujeme přístupy. DataPlus už ale několik našich klientů využívá a implementace pro ně byla vždy velmi jednoduchá i bez naší asistence.

Vyžaduje se při implementaci zásah do backendu webu?

Nevyžaduje, data se sbírají z prohlížeče, nikoli z backendu.

Jaký je rozdíl nezi server-side tagging a server-side tracking?

Server-side tracking probíhá pouze na serveru, nikoliv na webu. Server-side tagging může zrychlit vaše webové stránky i řešit ztrátu dat, doměřování dat je téměř 100%, což je zásadní pro optimalizaci dalších online kampaní.

Můžete nám v Google Analytics 4 nastavit propisování marží?

Ano, tuto možnost máme zaimplementovanou a marže se do Google Analytics 4 může propisovat, pokud nám k tomu poskytnete data. V praxi to pak vypadá tak, že se vám v Google Analytics 4 propíší 2 konverzní eventy. Jeden klasický purchase, kde je hodnota celé objednávky a druhý event margin_profit, kde je hodnota čisté marže [nebo jiná, předem domluvená veličina].

Právní dotazy

Jak probíhá měření po souhlasu s cookies?

Když uživatel souhlasí s použitím cookies prostřednictvím cookies lišty, umožní tím uložení cookies „_ga“, která slouží jako identifikátor uživatele. Současně s tím se spustí i měřicí kódy navázané na tuto cookies. Uživatel tedy souhlasí s použitím cookies, a tak se veškeré měření s využitím cookies spouští až na základě jeho souhlasu.

Kdo nese odpovědnost, pokud web není v souladu se zákonem?

V případě, že web používající naše měřicí nástroje není v souladu se zákonem a nějakým způsobem porušuje právní předpisy, odpovědnost nese majitel webu. Toto platí i v situacích, kdy je na webu chybně nastavená cookies lišta a jsou tedy chybně udělovány souhlasy s cookies nebo pokud jsou cookies ukládány bez souhlasu uživatele kvůli chybnému nastavení lišty. My neseme odpovědnost za to, že naše nástroje splňují právní předpisy.

Jak probíhá identifikace uživatele, pokud nedá souhlas s cookies?

Pokud uživatel nedá souhlas s ukládáním cookies „_ga“, využíváme k identifikaci uživatele alternativní ukazatele, jako jsou parametry zařízení, rozlišení obrazovky a user agent. Nejde o osobní údaje uživatele, protože jejich prostřednictvím ho není možné identifikovat ani nijak dohledat. Přitom nedochází k ukládání dalších informací do prohlížeče uživatele, a nevyužíváme ani IP adresu pro identifikaci. Proto k tomu nepotřebujeme souhlas uživatele.

Jaké informace se ukládají do zařízení uživatele?

Jako DataPlus neukládáme žádné informace přímo do prohlížeče uživatele, kromě využívání cookie „_ga“ po souhlasu s cookies. Tímto způsobem zajistíme identifikaci uživatele pro účely měření bez zasahování do soukromí nad rámec uděleného souhlasu.

Máte jiný dotaz?

Napište nám

Připravte se na budoucnost bez dat

Bezplatně zkonzultujeme, rychle implementujeme, vy vyděláváte

Antonín Rybnikář Business Development Lead

+420 731 103 817 Po-Pá 9:00-15:00

Mám zájem o: