Menší e-shopy/weby do 150 000 událostí měsíčně
od 800 Kč/měsíc
+420 731 103 817 (Po-Pá 9:00-15:00)
Neztrácejte klíčová data, tržby ani své zákazníky. DataPlus přináší nejnovější technologii server-side tagging server-side tagging = měření dat probíhá jak na serveru, tak na webu; server-side tracking = měření probíhá pouze na serveru Rozumím , díky které změříte až 99 % svých dat a získáte informace o úspěšnosti jednotlivých reklamních kanálů.
Nespoléhejte jen na svou intuici, rozhodujte se na základě kompletních dat.
Pokud chybí data, objevují se nepřesné údaje v analytických nástrojích, což může vést k chybným rozhodnutím při alokaci rozpočtu. Kromě toho se snižuje i samotná efektivita reklam, protože nefunguje strojové učení a klesá výkon algoritmů. S nižší efektivitou reklam padají i tržby.
DataPlus nabízí komplexní řešení sběru dat. Umožní vám lépe se rozhodnout, jak naložit s finančními zdroji, a dodá potřebná data do analytických i reklamních systémů. Zrychlí fázi učení vašich reklamních kampaní, tím zvýší jejich efektivitu a potenciální růst tržeb. Rozhodněte se pro DataPlus ještě dnes a získejte náskok před svou konkurencí.
DataPlus je cenově dostupná technologie server-side tagging s implementací do 24 hodin a spolehlivou podporou. Spolupracuje přímo s prohlížečem a data serveru pouze posílá k transformaci. Získaná data pak bezpečně posílá do vašich reklamních systémů, kde slouží k efektivnějšímu nastavení reklam.
Český prodejce kuchyňského vybavení přicházel kvůli adblockerům a cookie lištám o velkou část cenných dat o návštěvnících e-shopu.
V Google Analytics 4 viděl jen 30 % dat, což se negativně propsalo do výkonnosti reklam. Po implementaci server-side tagging DataPlus došlo k prudkému zlepšení:
99 % zachycených dat o zákaznických konverzích
o 80 % více tržeb v Google Analytics 4 během Black Friday
DataPlus lze implementovat do jakékoliv webové nebo e-shopové platformy během 2 dnů. Přímá napojení jsou řešena přímo na straně poskytovatele e-shopové platformy (aktuálně Upgates), ostatní integraci vyřeší naši specialisté. Poradíme si i s projekty na míru. Implementace do druhého dne je pouze pro známé e-shopové/webové platformy. Projekty na míru, kde je vyžadována spolupráce s programátory může implementaci protáhnout. Rozumím
Modelový příklad:
Vyplňte svůj e-mail a náš specialista se vám do 2 pracovních dnů ozve.
Odesláním udělujete souhlas se zpracováním údajů. Nebojte se, k ničemu se nezavazujete – a vaše údaje jsou u nás samozřejmě v bezpečí.
[1]
Pokud jde o měření dat, není čas ztrácet čas. Proto vám DataPlus implementujeme do dvou dnů. Zabere to pouze jeden řádek kódu. Implementace do druhého dne je pouze pro veřejně dostupné platformy. Pokud je třeba programátor, může se implementace protáhnout. Rozumím
[2]
Veškerá získaná data přecházejí přes námi zabezpečený server, kde jsou dobře chráněná. Strachovat se nemusíte vy ani vaši zákazníci.
[3]
Nenecháme vás v tom. Naše podpora je k dispozici denně od 9 do 15 a mluví česky, slovensky, anglicky i polsky.
[4]
Abyste získaná data mohli hned využít, DataPlus propojíme s vašimi reklamními a analytickými nástroji od společností Google a Meta.
[5]
S DataPlus nemusíte sledovat legislativní změny týkající se měření dat. O všechno se staráme my a systém podle potřeby aktualizujeme.
[6]
Systém založený na technologii server-side tagging jsme v Advisio sami vyvíjeli.
[1]
Díky dostatku kvalitních dat lépe poznáte své zákazníky a nastavíte funkční marketingové i byznysové strategie, které zvýší vaše tržby.
[2]
Je pro vás vyhodnocování a nastavování remarketingových reklam denním chlebem? DataPlus bude vydělávat vám i vašim klientům.
[3]
Analýzy se bez dat dělají jen velmi špatně. Pokud je ke své práci potřebujete i vy, DataPlus se vám bude zaručeně hodit.
od 800 Kč/měsíc
od 1 500 Kč/měsíc
od 3 000 Kč/měsíc
Cena je vždy individuální, záleží na objemu vašich dat. Cenové rozpětí je přibližně jeden až tři tisíce korun měsíčně.
Základem DataPlus je to, že získaná data nepáruje ke konkrétním uživatelům. Z hlediska nové legislativy se tedy není čeho bát, všechny zákonné podmínky jsou v DataPlus splněny a dodrženy. Více informací je uvedeno níže v sekci „Právní FAQ“, na kterou odpovídají specialisté z advokátní kanceláře eLegal.
DataPlus samotné není řešením na všechny následky konce cookies 3. stran, pomůže ale vyřešit nedostatek dat o konverzích, která vlivem změn mohou na vašich reklamních účtech ubývat.
V Google Analytics 4 [GA4] například pomůže s rozdělením segmentů uživatelů na základě společných ukazatelů. Sklik zase využívá pro své měření primárně cookies třetích stran. Díky DataPlus, ale i bez nich, v GA4 konverze z Sklik uvidíte.
Možné to je, my se ale přikláníme k nasazení DataPlus přímo na web. Pokud totiž Adblock zablokuje všechny požadavky Google systémů, což se s koncem cookies 3. stran stává stále častější a pravděpodobnější, omezí i GTM. A tedy i DataPlus.
Nasazení je bezproblémové a rychlé, zabere pouze jeden řádek kódu. DataPlus je kompatibilní s většinou systémů – jako je Upgates, Shoptet, Shopify a mnoho dalších, bežně dostupných platforem. Podporuje i vaše vlastní řešení. Nepotřebujete k ruce ani programátora, máte-li možnost vkládat JavaScript přímo do administrace e-shopu. Pozor si dejte jen na správné nastavení u platební brány, kde se určuje, zda bude informace odeslána před, nebo po platbě.
Celou implementaci můžeme zařídit my. Dohodneme se na potřebných krocích a vysvětlíme vám, kam a proč potřebujeme přístupy. DataPlus už ale několik našich klientů využívá a implementace pro ně byla vždy velmi jednoduchá i bez naší asistence.
Nevyžaduje, data se sbírají z prohlížeče, nikoli z backendu.
Server-side tracking probíhá pouze na serveru, nikoliv na webu. Server-side tagging může zrychlit vaše webové stránky i řešit ztrátu dat, doměřování dat je téměř 100%, což je zásadní pro optimalizaci dalších online kampaní.
Ano, tuto možnost máme zaimplementovanou a marže se do Google Analytics 4 může propisovat, pokud nám k tomu poskytnete data. V praxi to pak vypadá tak, že se vám v Google Analytics 4 propíší 2 konverzní eventy. Jeden klasický purchase, kde je hodnota celé objednávky a druhý event margin_profit, kde je hodnota čisté marže [nebo jiná, předem domluvená veličina].
Když uživatel souhlasí s použitím cookies prostřednictvím cookies lišty, umožní tím uložení cookies „_ga“, která slouží jako identifikátor uživatele. Současně s tím se spustí i měřicí kódy navázané na tuto cookies. Uživatel tedy souhlasí s použitím cookies, a tak se veškeré měření s využitím cookies spouští až na základě jeho souhlasu.
V případě, že web používající naše měřicí nástroje není v souladu se zákonem a nějakým způsobem porušuje právní předpisy, odpovědnost nese majitel webu. Toto platí i v situacích, kdy je na webu chybně nastavená cookies lišta a jsou tedy chybně udělovány souhlasy s cookies nebo pokud jsou cookies ukládány bez souhlasu uživatele kvůli chybnému nastavení lišty. My neseme odpovědnost za to, že naše nástroje splňují právní předpisy.
Pokud uživatel nedá souhlas s ukládáním cookies „_ga“, využíváme k identifikaci uživatele alternativní ukazatele, jako jsou parametry zařízení, rozlišení obrazovky a user agent. Nejde o osobní údaje uživatele, protože jejich prostřednictvím ho není možné identifikovat ani nijak dohledat. Přitom nedochází k ukládání dalších informací do prohlížeče uživatele, a nevyužíváme ani IP adresu pro identifikaci. Proto k tomu nepotřebujeme souhlas uživatele.
Jako DataPlus neukládáme žádné informace přímo do prohlížeče uživatele, kromě využívání cookie „_ga“ po souhlasu s cookies. Tímto způsobem zajistíme identifikaci uživatele pro účely měření bez zasahování do soukromí nad rámec uděleného souhlasu.
Máte jiný dotaz?
Antonín Rybnikář Business Development Lead